MikaWebsite[.Com!] Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

MikaWebsite[.Com!] Forum

Le 1er forum sur Mika en France

AccueilRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment :
Smartphone Xiaomi 14 – 512 Go- 6,36″ 5G ...
Voir le deal
599 €

Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !

+31
Louve
Elosunshine
Lolly Pop
LaureMikaFan
Mika<3
pauline80000
Emeliine
Pew'
carafon
Béa
Antoine
Clairette
stelly78
Max47
slavie
Framboise
Stéf
valérie
salomevera
emelyne412
petitemaya
Pigmotte
BICHE
christina83
Nnch
Hooney16
melie
sfsmg123
julia2a
aurore
Léna Machu
35 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Suivant
AuteurMessage
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeMar 4 Juin 2013 - 13:09

MIKA a écrit:

Back in London. Wearing clothes from my last trip to Japan. Frapbois shirt and vintage Kenzo jacket https://twitter.com/mikasounds/status/341856771368964096/photo/1
Il y a 1 heure

Shirt haters... The lot of you. Be kind it's feelings are hurt Wink
Il y a 16 min

Ooohhh z'aiment pas ta chemise, Chouchou Calin Bizoox hug
Mr Green
Revenir en haut Aller en bas
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeMar 4 Juin 2013 - 21:49

MIKA a écrit:

!!! NEW global Swatch campaign featuring Underwater watch here LOVE IT! http://video.swatch.com/services/player/bcpid1554504214001?bckey=AQ~~%2CAAABVRdrnyk~%2CnbdP1OI2kj7S-QRWQLqvKrm--q1fdexr&bctid=2414188658001

C'est vrai, elle est magnifique!!
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeMar 4 Juin 2013 - 21:56

MIKA a écrit:

Loving Tegan and Sarah's Fool For Love on radio 2 right now. Nice one @jowhiley

Alexander Doyle a écrit:

@mikasounds Sara*

MIKA a écrit:

*sara

MIKA a écrit:

@AlexanderDoyle_ cheers

Jo Whiley a écrit:

Hey! @mikasounds x

MIKA a écrit:

@jowhiley yo!!! Your taste is perfect as ever. Love those girls so much. Sending you my love

Le lien en question http://www.bbc.co.uk/music/artists/d13f0f47-36f9-4661-87fe-2de56f45c649 I was a fool mais l'extrait est très court...
ici en entier en live https://www.youtube.com/watch?v=H08ASiOM60o
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeMer 5 Juin 2013 - 22:40

MIKA a écrit:

New single Live Your Life is avail on iTunes US and worldwide now! Smile that's all... Thank you
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeJeu 6 Juin 2013 - 19:31

MIKA a écrit:

Mel and her Mika Lozza's. chillin http://instagram.com/p/aOSIKrziAl/

The inside (side 1...) http://instagram.com/p/aOS26xTiBt/

The inside (side 2...) http://instagram.com/p/aOS9GmziB2/

Il y a 1 heure
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeDim 9 Juin 2013 - 19:21

RETWITTE PAR MIKA Gianni Santoro a écrit:

‏@GianniSantor0 Can I say that @mikasounds' column on @LaRepubblicaXL in newstands tomorrow is one the funniest he has written so far?
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeMer 12 Juin 2013 - 0:07

MIKA a écrit:

Finally my new La Repubblica XL column up on the website in Ebglish. here you go http://xl.repubblica.it/articoli/mika-pop-up-xl-87-english-version-my-sicilian-teacher-says-i-speak-italian-like-a-butcher/3717/
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeVen 14 Juin 2013 - 23:43

Tout le monde a l'air d'avoir apprécié le concert Very Happy   Super retours dans la presse et sur les réseaux sociaux et le Boss a passé un bon moment aussi Wink

Mika a écrit:
Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 D54e8da6dbd03a3beb1ce35b8c95b318_normal

Merci Rouen. Vous étiez Incroyables!! Vraiment incroyables!

Mika a écrit:
Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 D54e8da6dbd03a3beb1ce35b8c95b318_normal

Holy sht that was amazing. 70,000 singing at the top of their lungs in Rouen surrounded by pirate ships in the old docks. Just off stage now
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeSam 15 Juin 2013 - 12:29

Mika a écrit:
Bumbling around Paris before heading to Ardeche for festival tonight. Bumble
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeSam 15 Juin 2013 - 21:17

MIKA a écrit:
Just arrived in Valence and the heat & summer eve has freaked me out. I forgot it was summer. Until now. I feel like an overdressed vampire
Il y a 2 heures
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeLun 17 Juin 2013 - 15:39

Mika a écrit:

Filming in Milan today. Very happy to be reunited with Simona, Morgan and Elio again! I have missed hanging out with them.

Why when I am nervous do I drink coffee?? I'm a already on number 8 today! Devil Juice
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeMer 19 Juin 2013 - 18:22

MIKA Spain a écrit:
¡@mikasounds invitado este viernes en #ElNúmeroUno! http://www.antena3.com/programas/numero-uno/noticias/mika-jamie-cullum-cali-dandee-invitados-gala-numero-uno_2013061900057.html … vía @A3NumeroUno

Retweeté par MIKA official

Mika sera invité dans l'émission  Gala4 de El Número Uno vendredi à 22h00

Voici le lien pour regarder l'émission
http://www.antena3.com/directo/

et le teaser
http://www.antena3.com/programas/numero-uno/noticias/mika-jamie-cullum-cali-dandee-invitados-gala-numero-uno_2013061900057.html

Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeJeu 20 Juin 2013 - 12:46

Mika a écrit:
Tired like a vampire on the beach in the morning

BUT my swatch watch prototype just arrived and I'm excited like a child at Christmas about it. IT'S FUCKING AWSOME

Il y a 10 heures

Petites conversations
BUT my swatch watch prototype just arrived and I'm excited like a child at Christmas about it. IT'S FUCKING AWSOME

1. Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 7ae0ee59bd35c09c497ded0d0ae3cbf2_normal Raya@RayaBadran 10 h
    @mikasounds is it gonna be worldwide?
    Ouvrir

2. Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 D54e8da6dbd03a3beb1ce35b8c95b318_normalMIKA official @mikasounds 10 h
    YES! “@RayaBadran: @mikasounds is it gonna be worldwide?”

Tired like a vampire on the beach in the morning

1. Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 B6398bc3816640fee79b847901f29f12_normalArthur@OnArthur 10 h
    @mikasounds on the beach at least
    Ouvrir

2. Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 D54e8da6dbd03a3beb1ce35b8c95b318_normalMIKA official @mikasounds 10 h
    @OnArthur haha no in a dark hotel room in Milan
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeVen 21 Juin 2013 - 13:31

MIKA official @mikasounds 1 h
Citation :
In Madrid bout to do a live web chat on 20minutos.es check it out a send me questions!

Starting in 5 minutes! Here's the link to the webchat http://www.20minutos.es/entrevistas/mika/479/

MIKA official @mikasounds 43 min
Citation :
Answering... Now! Sorry for the delay

MIKA official @mikasounds 6 min
Citation :
Running as I am about to miss my flight to Barcelona. Thank you for the questions. Mx

Les Q-R sont ici http://www.20minutos.es/entrevistas/mika/479/
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeVen 21 Juin 2013 - 17:54

Mika a écrit:
This mika freak stuff is freaking me out

Je ne sais pas ce qui s'est passé, ça concerne des fans ultimes qui se sont "défoulées" sur twitter... Ca ne va pas le rassurer du tout à propos de twitter et tout ce qu'on risque, c'est qu'il confie son compte à la team...
Hooney16

Hooney16

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeVen 21 Juin 2013 - 19:49

C'est quoi cette histoire? Shocked
Nnch

Nnch

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeVen 21 Juin 2013 - 19:50

Merci ! J'aimerai bien savoir exactement pourquoi il dit ça, mais tu as raison Hélène, c'est ce qu'on risque...
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeVen 21 Juin 2013 - 20:30

J'ai pas trouvé les noms, et ce n'est pas le but, mais certaines fans se sont fait harceler et dénigrer voire insulter par un autre groupe de "mikafreaks" et c'est remonté à ses oreilles... ce qui l'attriste et lui fait peur. Ce qu'on peut comprendre. J'ai pas demandé aux autres pour avoir les liens sur les profiles concernés (certains étant faux). C'est triste Neutral
Le noms de mikafreaks a été réutilisé aussi, et dans le mauvais sens...
Soit, c'est un peu plus gravos que d'habitude, c'est tout!
Un petit résumé de la situation par Nina sur le MFC
Tiibet a écrit:
His twitter timeline is quite messy these days. People with a fake identity manipulating and confusing young fans, a lot of spamming etc. Nothing new but worse than usually. He should block a few people but I guess the whole situation is a bit overwhelming and this is a super busy week for him with X faxtor filming and promoting. I feel so sorry for him (and the fans who get their part of trolling and negative tweets) and hope the situation will calm down soon. I don't regularly read his timeline, I simply don't have time for that, but I have noticed the situation is out of hands.

And as discussed with some fans on twitter, the term Mika freak has a bad sound. I believe that some people using it genuinely mean only well, but unfortunately trolls use it for their own purposes and for native speakers it has generally only negative meanings.
Nnch

Nnch

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeVen 21 Juin 2013 - 23:10

Olalalala c'est affreux quand même... J'espère que ça va s'arranger !

Merci pour les infos, tu as bien fait de ne pas chercher les noms Smile
BICHE

BICHE

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeSam 22 Juin 2013 - 2:45

Merci pour l'info... Pffff c'est tellement stupide....
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeDim 23 Juin 2013 - 6:31

MIKA official @mikasounds 12 h
Hanging out before gig tonight in Barcelona. The view. Can't complain
https://twitter.com/mikasounds/status/348479075372912641/photo/1

MIKA official @mikasounds 4 h
At my favourite hang in the world. The Bar Mutis in Barcelona, with my band and some friends. A secret club in a residential apartment.

MIKA official @mikasounds 4 h
Owned by Kim and Robert Deniro. Perfect
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeDim 23 Juin 2013 - 23:15

MIKA official @mikasounds 8 h
Hola! Esta noche actùo en Madrid. Podràs ver el concierto en streaming en http://www.vodafoneyumusicshows.es  hoy, a partir de las 21.30 - #mikaVYMS

Merci Stéphane, merci merci merci lovelovelovelovelovelovelovelove

MIKA official @mikasounds 5 h
Baby! pic.twitter.com/tAgEoDBBTP

MIKA official @mikasounds 5 h
Tired Baby pic.twitter.com/PX9htpqGxX
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeLun 24 Juin 2013 - 12:33

1. MIKA official @mikasounds 23 min
    Getting very very excited about going back to Beirut for my show at Jounieh Festival on the 2nd of July. I love that place so much.

2. Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 D54e8da6dbd03a3beb1ce35b8c95b318_normalMIKA official @mikasounds 25 min
    Heading back to Italy from Madrid. The past two concerts were so much fun. Thank you to all those who were there and those watching online X
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeLun 24 Juin 2013 - 16:40

MIKA official @mikasounds 1 h
On NRJ Lebanon now live. (From the parking lot of Malpensa) just got cut off mid sentence
Léna Machu
Modérateur
Modérateur
Léna Machu

Féminin

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitimeMar 25 Juin 2013 - 9:56

MIKA official @mikasounds 8 h
A tous pour Le BAC; MERDE
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !   Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! - Page 4 Icon_minitime

Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !
Page 4 sur 25Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Suivant