Nombre de messages : 6080 Age : 44 Localisation : Ajaccio Date d'inscription : 25/11/2009
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Mer 13 Fév 2013 - 17:14
ca c'est chouette ! ca devrait etre un clip FUN vu le style de la chanson !
voici une derniere annonce via la page fb de Mika.la photo est d'en le topic media.
Citation :
Mika recently did a secret little photo shoot in London. Here is one of the cast-off pictures from the shoot… we thought you might like to see it. We'll show you the main one tomorrow with some very exciting news. Want to hear this news and other things over the next few months? Make sure you are signed up to the official mailing list, sign up or miss out! http://bit.ly/MikaMailer
aurore
Nombre de messages : 15720 Age : 43 Localisation : Haute-Loire Date d'inscription : 23/06/2007
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Jeu 14 Fév 2013 - 11:09
Citation :
MIKA official @mikasounds
HAPPY VALENTINES DAY MY LOVERS. oH YEAH
11:51 AM - 14 Févr, 13 · Détails
Il est mignon Et c'est le "Oh yeah" qui me fait penser qui va passer une bonne journée
julia2a
Nombre de messages : 6080 Age : 44 Localisation : Ajaccio Date d'inscription : 25/11/2009
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Jeu 14 Fév 2013 - 11:19
adorable !
macboll
Nombre de messages : 2522 Age : 50 Localisation : nord de la France Date d'inscription : 28/06/2009
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Jeu 14 Fév 2013 - 14:21
From Mika's facebook:
We promised you a big announcement, and here it is… We are thrilled to announce that Mika has a FULL US TOUR!! During March and April, Mika will be back on the road for some very special shows with a stripped down band and a piano. It will be an intimate evening with Mika and we're pretty excited about it!
We have arranged just for you a very special fan-only pre-sale! This means you can get your hands on tickets before they even go on sale to the public! The sale starts at 12 noon LOCAL TIME on Friday 15th February, tomorrow - so check out the dates below and we'll post you the links you need and the special code in the morning… If you miss out on the pre-sale, dont worry, there will be more tickets available when they go on general sale on Wednesday 20th February. Keep an eye out here and on Mika's website for more info. For those of you outside the States, don't worry we will have tons more Mika shows to tell you about soon, so check out the current line-up and RSVP to the dates you're going to on mikasounds.com! Plus keep an eye out for new dates coming over the next few days and weeks...
MARCH 22 - Venue VANCOUVER, BC 23 - Aladdin PORTLAND, OR 25 - Great American Music Hall SAN FRANCISCO, CA 26 - Belly Up Tavern SOLANA BEACH, CA 27 - El Rey LOS ANGELES, CA 29 - Hard Rock Cafe LAS VEGAS, NV 30 - Club Sound SALT LAKE CITY, UT 31 - Bluebird Theater DENVER, CO APRIL 02 - Varisty Theater MINNEAPOLIS, MN 03 - Lincoln Hall CHICAGO, IL 05 - Opera House TORONTO, ON 06 - Corona Theatre MONTREAL, QC 08 - Union Transfer PHILADELPHIA, PA 09 - (Le) Poisson Rouge NEW YORK, NY 10 - Sixth & I Historic Synagogue WASHINGTON, DC 12 - Music Hall Of Williamsburg BROOKLYN, NY 13 - Royale BOSTON, MA
macboll
Nombre de messages : 2522 Age : 50 Localisation : nord de la France Date d'inscription : 28/06/2009
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Jeu 14 Fév 2013 - 14:31
Léna Machu Modérateur
Nombre de messages : 9280 Age : 48 Localisation : Au près de mon Arbre Date d'inscription : 05/05/2010
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Ven 15 Fév 2013 - 19:38
MIKA a écrit:
Was woken up at 3am by the hotels earthquake alarm. Picked up my iPad &saw the meteor strike story in Russia. I thought the world was ending Il y a 2 heures
However in other news...! Il y a 2 heures
The US tour fan pre-sale has started! Tickets go on sale over the next few hours for all the dates, all info here! http://on.fb.me/YvMhgk Il y a 2 heures
Pigmotte
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Ven 15 Fév 2013 - 19:48
C'est moi ou il n'a pas fait de "vraie" tournée en Europe? Même pour les festivals de cet été : ça fait hyper sporadique!! Savez-vous si cela est un choix? Car c'est tellement étrange de sa part : je ne ne le reconnais plus du tout, lui qui adorait la scène...sans maintenir le rythme de ses débuts beaucoup trop lourd, il aurait pu faire une tournée digne de ce nom. En a t-il parlé dans les interviews? Désolée je suis un peu à la ramasse...
Léna Machu Modérateur
Nombre de messages : 9280 Age : 48 Localisation : Au près de mon Arbre Date d'inscription : 05/05/2010
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Sam 16 Fév 2013 - 11:28
MIKA a écrit:
Woop! Pre sales already sold out in NYC, Brooklyn, Chicago, Toronto , Salt Lake City, Wash DC, Los Angeles, Boston and San Fran!! Il y a 10 heures
Contente pour lui et "un peu" envieuse de l'outre-Atlantique, ça m'aurait vraiment bien plu qu'il fasse ce genre de tournée de notre côté aussi ...on verra
Nnch
Nombre de messages : 14065 Age : 34 Localisation : Paris Date d'inscription : 19/10/2007
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Sam 16 Fév 2013 - 15:22
Pigmotte a écrit:
C'est moi ou il n'a pas fait de "vraie" tournée en Europe? Même pour les festivals de cet été : ça fait hyper sporadique!! Savez-vous si cela est un choix? Car c'est tellement étrange de sa part : je ne ne le reconnais plus du tout, lui qui adorait la scène...sans maintenir le rythme de ses débuts beaucoup trop lourd, il aurait pu faire une tournée digne de ce nom. En a t-il parlé dans les interviews? Désolée je suis un peu à la ramasse...
Il a quand même fait une tournée en France et en Europe en Novembre La c'est juste la même chose aux USA, dans des plus petites salles et avec plus de dates ^^ (enfin proportionnellement à la taille du pays, ça revient au même !)
Sinon il n'en a pas parlé dans les interviews, je pense pas
julia2a
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Dim 17 Fév 2013 - 13:27
Citation :
4am: Just finished shooting in LA after starting at 10am yesterday. Awesome video, brilliant director. Couldn't be happier
Léna Machu Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Dim 17 Fév 2013 - 14:25
J'ai hâte de le voir
Hooney16
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Dim 17 Fév 2013 - 15:15
Moi aussi !!!!!
Léna Machu Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Mar 26 Fév 2013 - 23:23
MIKA a écrit:
Back in London writing in the studio. Its like being back in the gym. Super stoked about the US tour selling out. A few cities still avail.
Léna Machu Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Mer 27 Fév 2013 - 14:20
MIKA a écrit:
The sun has actually started shining in London. Wrote an awesome Supremes meets Billy Joel song yesterday. Deff where my writings at. 20 min
Sick of Mr Zippy and his acid friends. Hope his come down starts sometime soon. 21 min
Béa Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Jeu 7 Mar 2013 - 23:55
Citation :
Back in rehearsals after being in the studio writing for other artist. Feel like Jekyll and Hyde. Not sure which ones which...
23:48 - 7 mars 2013
Nnch
Nombre de messages : 14065 Age : 34 Localisation : Paris Date d'inscription : 19/10/2007
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Ven 8 Mar 2013 - 7:55
Citation :
@TylerFierSuxx I'm not
en réponse à : @mikasounds You're perfect 😍
Citation :
@GoldenLauren_ big mistake
en réponse à : @mikasounds I love you more than food.
Citation :
@LukeDonegan Harsh
en réponse à : @mikasounds So this is how Hannah Montana feels.....
Citation :
@shrenHyunnn I'm going to bed
en réponse à : @mikasounds Cheer up! I'm going to school now..Have a nice day:D
Dis donc il était plein de lucidité hier soir Elle m'a tué la fille qui lui dit "je t'aime plus que la nourriture" (déclaration étrange tout de même... )
Léna Machu Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Ven 8 Mar 2013 - 20:01
Petit concours pour gagner une des six paires de lunettes Lozza dessinées par Mika.
Il suffit de trouver un message que l'on pourrait écrire sur la face interne des branches, le mettre par écrit sous forme de quelque chose d'artistique et en prendre une photo. Enfin, envoyer cette photo à mikacompetition@gmail.com avec la traduction en anglais si le message est dans une autre langue. Renseigner Lozza dans le titre du mail à envoyer avant le 1er avril.
Team Mika FB a écrit:
Yesterday we promised you a very special 'secret competition – watch this video and find out all about it from the man himself! This competition is open to anybody in the world, of any age. All you have to do is write down your message, photograph it (or scan it in) and email it to us. We'll then gather them up, upload them into a gallery, let everyone have a look and leave comments, then we'll choose our 6 favourites to each win a pair of glasses! 2 of the prizes are these exact glasses in the video! Each pair also has a Lozza case and a special little note from Mika. The contest starts now and ends 1st April, so you have lots of time. You can write your message in any language, but please also send us an English translation so we know what it says! As usual, all entries to mikacompetition@gmail.com (put LOZZA in the title of the email) and only 1 entry per person! Have fun, be creative and tell us your secret messages…!
Léna Machu Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Lun 11 Mar 2013 - 21:07
MIKA a écrit:
Just finished a really fun writing session with Lazy Jay. Now at St Martins for my sis's jewellery show...
My sister's pice was a pile of garbage. Literally. Beautiful garbage tho!!! A massive piece worn on the back
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Mer 13 Mar 2013 - 19:50
MIKA a écrit:
White smoke??!?
I would love it to be a South American pope or the African Cardinal but I suspect it will be the Milanese.
MIKA a écrit:
Proven wrong. Argentinian Pope it is.
Voici donc Sa Sainteté François Ier http://fr.wikipedia.org/wiki/Jorge_Mario_Bergoglio
lillibet
Nombre de messages : 8235 Age : 67 Localisation : Lyon Date d'inscription : 10/07/2007
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Jeu 14 Mar 2013 - 15:28
Moi aussi j'avais parié sur le milanais!
Léna Machu Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Jeu 14 Mar 2013 - 16:41
Perdu Lillibet
Sa page Wiki est à jour et donc on peut y lire ses idées et on peut donc se dire que le nouveau ne sera pas mieux que l'ancien ... Vains espoirs que de croire en la remise en question de cette Eglise à la ...
Léna Machu Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Sam 16 Mar 2013 - 17:06
MIKA a écrit:
Awesome night at Crans-Montana, what an amazing place. And to those who waited for ages in -10. I'm insanely sorry. Had no idea. X
AND I promise to learn better Italian
Il y a 13 heures
Léna Machu Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Dim 17 Mar 2013 - 16:18
MIKA a écrit:
Walking around in Istanbul! Show tonight at the Kucukciftlik Park! Don't ask me how that's pronounced!
Heu... moi non plus je ne sais pas comment ça se prononce!!! J'ai dû essuyer mon écran après avoir essayé
Léna Machu Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Dim 17 Mar 2013 - 22:57
MIKA a écrit:
Awesome awesome concert in Istanbul tonight. Thank you X
Léna Machu Modérateur
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook ! Mar 19 Mar 2013 - 9:17
MIKA a écrit:
Hello Vancouver! Just landed in a perfect eve, a few days before first N American tour date for rehearsals. Where's the best Chinese food??
Le Boss avait envie d'un chinois
EDIT: le Boss A mangé chinois
Dernière édition par Léna Machu le Jeu 21 Mar 2013 - 10:46, édité 1 fois
Contenu sponsorisé
Sujet: Re: Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !
Venez flooder sur Mikasounds,Twitter et Facebook !